الکترونیک

پروژه های avr و pic

الکترونیک

پروژه های avr و pic

انجام پروژه های AVR

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز .اینجانب آمادگی دارم تا در مورد انجام و رفع اشکال پروژه های شما دوستان عزیز بخصوص در مورد AVR به زبان بیسیک شما عزیزان را یاری کنم .لطفا در صورتیکه حس می کنید اینجانب حتی به قدر سر سوزنی می توانم گره ای از کار شما بگشایم در قسمت نظرات مشکلتان را به همراه ایمیلتان قید کنید تا انشا الله بتوانم کمکی در حد توانم در جهت رفع مشکل شما عزیزان بکنم. 

ضمنا دوستانی که مایلند از طریق ایمیل با بنده ارتباط داشته باشند می توانند به آدرس زیر ایمیل بزنند. (joojeye_talae@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 18 - فروردین‌ماه - 1388 ساعت 21:22 http://www.kahfeshan.com

با سلام و خسته نیاشید خدمت شما دوست عزیز
من پست های شما را وبلاگتان دیده ام واقعآ پست های جالب و زیبائی ارسال می کنید
من هم یک سایت دارم که تازه راه اندازی شده به همین خاطر دنبال مدیران فعال می گردم تا تالار گفتمان را مدیریت کنند به همین منظور در صورت تمایل از شما خواهش می شود در سایت زیر ثبت نام کرده
http://www.kahfeshan.com
و سپس نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می توانید مدیریت کنید را برای ما ارسال کنید تا مدیریت شما را فعال کنیم
برای ارسال نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می خوانید مدیریت کنید از طریق زیر با ما تماس بگیرید
Email: kahfeshan@gmail.com
ID yahoo: ali.ghoddosi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد